11 клас

2019-2020

martinenkoaleks@gmail.com



на 15,05,2020 створити анімований лейбл, в якому обов'язково  тексті повинно бути ім'я автора, або ім'я та прізвище. Кольори та налаштування ефектів та анімації на власний смак.
Відео 1  - з орієнтовною інструкцією тут.
Відео 2 - одного з варіантів роботи по відеоінструкції.    
Скріншот з нодами на українській мові під роботу з відео 2 (всі ці налаштування можна змінювати на свій смак, і не обов'язково всі ці ноди використовувати):



звертаю увагу на те, що на результат дуже впливає відстань та розміщення точкового джерела світла (тобто під літерами, або над ними, і на якій відстані). 
результат бажано надсилати в форматі блендера.

30,04,2020 тема:  Анімація вздовж шляху.
 Завдання: створити дитячу іграшку (наприклад літак, машика з hot wheels, або вагончик на американських горках) та анімувати її рух в в 3D просторі.
Іграшку бажано яскраво розмалювати Відео на допомогу.

23,04,2020 тема: Анімація без деформації об'єктів. Завдання: створити анімацію об'єкт з попередніх завдань за аналогією, як показано на відео

16,04,2020 тема: Анімація простого руху об'єкта. Завдання: створити анімацію  прямолінійного руху об'єкта (наприклад: чанка переміщується від краю до краю стола, або по кривій в площині столу) на основі прикладу з відео.

9,04,2020 тема: Візуалізація зображень. Вихідні формати зображень. 
Завдання: дослідити, які типи графічних файлів можна рендерити в Blender. Створити графічні зображення тривимірної моделі різних форматів з попереднього завдання. Визначити,який з форматів "найважчий". Файли в архіві надсилати на ел.пошту.
відео на допомогу 

до 26,03,2020 створити чашку або інший столовий прилад що являє собою тіло обертання.
прилад ставити на якійсь поверхні (столі).Текстури поверхні не створювати.
відео на допомогу:
відео 1.
відео 2

на 25,02,2020. опрацювати Створення моделей на основі сплайнів.
створити будь-яке тіло обертання. Відео на допомогу:



на 5,11,2019 виконати завдання та надіслати або принести файли в форматі psd.
.

на 18,09,2019 опрацювати урок № 4 та № 5
підготуватись до тестування.











































_______________________________________________________________
________________________________________________________________
_на 16.04.2019 доопрацювати відеоролик за розробленим сценарієм.
Зробити дописи на власному блозі та надіслати посилання на власний блог (для тих, хто ще не надіслав).


підручник для  програмування з сторінки 154.
на 1.11.2018 підручник стор. 195-199. виконайте завдання:


до 29.10.2018 створити калькулятор на 4 дії, заархівувати папку з проектом та надіслати на ел. пошту.

на 13-14.09.2018 створити в текстовому процесорі або в редакторі презентацій класифікацію моделей.

на 03.05.2018 вибрати  Теми робіт, або ці теми (власні теми тежможливі) 

виконати до 18.05.2017

на 19.04.2018 заповнити дописами блог (сім дописів - кожен допис через день).

на 23.03.2018 посилання на  Padlet
... створити допис та прокоментувати один з дописів інших людей

на 1,03.2018 доробити сайт. розробити анкету для проведення опитування на своєму сайті. 

на 12.10.2017 
опрацювати п.п. 2.1, 2.2, 2.3.
Вивчити класифікацію моделей та визначення: модель, інформаційна модель, матеріальна модель, алгоритм.

вересень 2017 року.

комплекс GRAN-1-2

_______________________________________________

Робота на канікулах

Опрацювати підручник: стор. 273-286.
Створіть власний блог  і зробіть декілька записів про те, як Ви провели весняні канікули.
Бажано щоб записи були з різними датами і містили:
- фото;
- відео;
- посилання на інші ресурси


__________________________________________________________________________

Відео по MS Access

___________________________________________________________________________
19.01.2017 р.
Підручник  стор. 140 - 151.
Додаткове завдання №2, стор. 151. Матеріали для роботи.


_______________________________________________________________________________


Д/з 8.12.2017 на 15.12.2017
Опрацювати електронний посібник  стор. 132-151
і дати відповіді на питання 1- 12 стор. 151.
файл з відповідями надіслати на електронну скриньку
Питання до тематичного оцінювання.
пароль на архів - прізвище кл. керівника на укр. мові




                                                                                                            
Д/з на 25.03.2016
стор. 227-233.
Виконати завдання № 3 (про актив класу, або самоврядування в школі), №4 стор. 233 у Publisher

Додатки для Д/з на 8.04.2016
Заповнити пусті клітинки відповідною інфо-ю
1. Додаток
2. Додаток


на 22.04.2016 11 клас готується до контрольної роботи з тем: "Типи веб сторінок. Класифікація веб-сайтів", "Технології та сервіси Веб 2.0. Веб спільноти"
стор. 247-280.
Заповнити ось цю табличку і скинути на ел. скриньку

1 комментарий: