5 клас

2019-2020

martinenkoaleks@gmail.com

При виникненні питань, під час виконання завдань на карантині, їх можна писати у коментарях 
внизу цієї сторінки, або на електронну скриньку.

Нова стара тема:
 "Алгоритми та виконавці" - потихеньку пригадуємо котика в Scratch

якщо на  Вашому ПК немає  програми Scratch то можна скачати тут, або працювати в онлайн редакторі Scratch тут.
Для збереження з онлайн версіії програми треба натиснути ФАЙЛ-Вивантажити на Ваш комп'ютер.

до 29,05,2020. повторити п. виконати Вправу 3. на стор. 241.
матеріали для роботи:
1. проект Карта для тих у кого Скретч 1,4.
2. проект Карта для тих у кого Скретч 2,0 і вище.
3. карта України з назвами обласних центрів.
4. Додати  у скрипт назви всіх областей.

4. відео з орієнтовним результатом роботи.


на 19,05,2020. опрацювати п. 28-29. Виконати Вправу2 Перекладач на стор.241.
Високий рівень: використовуючи команду Задати розмір ...%, збільшити зображення об'єкта, на який наведено мишку, до 150%, а після зникнення назви об'єкта розмір повинен стати знов 100%.

на 12,05,2020. опрацювти п.26-27. Виконати вправу 3. на стор. 231. Якщо у Вашому Скретчі немає образів балерини, то можна вибрати мінімум два довільних інших образи, які будуть змінюватись.
На високий рівень: зробити вихід балерини на сцену, та після закінчення (тобто після натискання клавіші Пропуск) - вихід зі сцени як на відео. Музичний супровід можна не додавати, але можна додати команди для того, щоб перед початком танцю балерина казала "Привіт", а перед виходом зі сцени - "До побачення". Для виходу на сцену і назад  можна використовувати команду Ковзати ...

на 5.05.2020. повторити п. 25. виконати Вправу 4. на стор.222.
Бажано на початку скрипа додати команди Перемістити в Х:  У: та Повернути в напрямку .. для того, щоб кожного разу при запуску скрипта виконавець починав з одного місця і положення. Так буде простіше його налаштувати.

на 28,04,2020. опрацювати п.25.
Замовник прийшов до Вашої фірми і хоче замовити верхівки на паркан особливого дизайну.
Ваше завдання створити паркан зі зразків на малюнку, або можете придумати паркан  власного дизайну,
і за допомогою виконавця в СКРЕТЧ намалювати його та продемонструвати замовнику.

Жирним виділено фігуру, яка потім повторюється в циклі з лічильником.
Переміщення на одну клітинку можна брати як 10 кроків. Паркан повинен бути намальований від
лівого краю поля до правого.





приклад виконання першого з нихможна скачати тут.
перший, звичайно ж, не надсилати він на 4 бали.


на 21,04,2020 прочитати п. 23-24. Циклічні алгоритми.
Виконати завдання Вправа 3 на стор.213. Нічого качати не потрібно, всі образи спрайтів є в бібліотеці  Scratch. (дракон і відьма в розділі "Фантазії", а кнопки в розділі "Речі" - тільки кнопи прийдеться підписати власноруч).
У скриптах бажано застосовувати ще команду "Коли натиснуто зелений прапорець"  для повернення в початковий стан образів кнопок  при запуску проекту. 
Орієнтовний вигляд кінцевого результату можна переглянути тут.

Зберегти  та надіслати файл програми.
відео на допомогу: (для цієї теми достатньо переглянути  1хв. 35секунд.)



7,04,2020 - на 14,04,2020. Читаємо підручник п.19, п. 20;
Завдання: заставити виконавця в Scratch написати Ваше ім'я за одне натискання по кнопці запуску. Відео демонстрації результату для орієнтування.
Інструкція з написання скрипту.
Зберегти  та надіслати файл програми.


на 31,03,2020. Читаємо підручник п.18; 
відео по темі:
 
виконану інструкцію надсилаємо на ел. пошту.
відео для настрою:

.





на 24,03,2020 заключна робота цієї теми з табличками, списками та зображеннями:
виконати завдання практичної роботи.
- у першому, третьому та четвертому стовпчиках позначки повинні стояти як списки.
- картинку виберіть і вставте на власний вибір.
Орієнтовний (для пункту №3) зразок титульної сторінки нижче:



на 17,03.2020. прочитати п.17. створити таблицю за зразком у підручнику - Таблиця №13. стор.164. результат на пошту.
відео по темі:



на 25,02,2020. прочитати п.17,3 про списки (стор.158-159 ).
Створити список як показано у відео (додати до наземного, повітряного, та космічного  один-два підвиди як у водному транспорті).
 Список повинен нумеруватися АВТОМАТИЧНО - позначки вручну не ставимо.
Слова для списку можна брати власні. Відео по темі:

готові роботи надіслати на адресу ел. пошти або у фейсбук.

на 28.01.2020 п. 16.  відредагувати документ за зразком та проставити нумерацію сторінок. Скачати цей файл та зразок виконання завдання. 
Відформатувати текст та розставити зображення згідно до зразка. Шрифт Times New Roman, розмір 18. Готову роботу надіслати на електронну скриньку або прислати на флешці на урок. 
відео по темі: 
нумерація сторінок

вставка зображень


на 21,01,2020 п. 16. стор. 144-147. Створити документ у Word за зразком (мал.172, на стор.149.)
картинку з хлібом можна взяти будь-яку.

на 17,12,2019 п.13, опрацювати таблицю №8 (стор.119-120)
скачати і виконати це  завдання 3.2. Роботу надіслати на електронну скриньку, або у фейсбук.

на 10,12,2019 опрацювати п. 11, виконати завдання № 8. стор.105

на 26,11,2019 опрацювати п.9. знайдіть в Інтернеті інформацію про призначення названих служб інтернету та запишіть у зошит. служб та систем

повторити визначення: локальна мережа, глобальна мережа, браузер, модем, роутер, комп'ютерна мережа, провайдер.
трішки відео по темі

на 19,11,2019 опрацювати п.8, виконати Вправу1. та Вправу4 на стор. 73-74.
знати визначення термінів: Комп'ютерна мережа, Локальна комп'ютерна мережа,Мережна взаємодія, Доступ.

на 12,11,2019 опрацювати п. 7,
1. виконати завдання №1 на стор. 60 та №4 на стор.62.
2. виконайте в зошиті завдання з малюнку:
відео по темі:

на 15,10,2019 опрацювати п.5, п.6., знати призначення об'єктів файлової системи та визначення в жовтих рамках.

На 8,10,2019 повторити п.4. знати пристрої введення, виведення, збереження та обробки інформації та їх конкретне призначення (наприклад КЛАВІАТУРА для введення тексту, МІКРОФОН - для введення звуку і.т.д.).
відео по темі:
















Вправа по внутрянці системного блоку (буде працювати тільки після скачування).



На 24,09,2019 опрацювати п.4,, виконати вправу 1 (стор.33), та вправу 2 (стор.34)

На 17,09,2019 опрацювати п.3, виконати завдання № 7 стор. 28.
відео по темі:
виконайте тренувальну вправу





Д/з №1, №2.  Переглянути відео для повторення: 1в)  та  2в)  .(для перегляду натискати на 1в та 2 в)
Підручник - виконати тренувальні вправи 1 (стор.8) та 1 (стор. 16)., або тут нижче:

Вправа 1 (стор.8)



вправа 1 (стор. 16)  тут











____________________________________________________________
________________________________________________________




































2018-2019 н.р.
на 6,05,2019 р. створити в СКРЕТЧ два орнаменти з п'ятикутників та/або шестикутників.
приклади скриптів для орнамента з чотирикутників на малюнку.

(не забуваємо про залежність між кількістю повторень та кутом повороту).
 Кількість кроків і напрямки поворотів підбираєте самостійно, - від цього залежить форма та розмір орнаменту.





на 22.04.2019р.




на 15.04.2019 створити проект в Скретч, під час виконання якого виконавець буде креслити літеру.
Приклад виконання літери "А" на малюнку.

Виберіть літеру по своїм здібностям та створіть відповідний проект. Одна клітинка = 10 кроків. 
Для запуску проекту можна починати з команди "Коли натиснуто ПРАПОРЕЦЬ" з категорії КЕРУВАТИ.
Результат надіслати на ел.пошту або у фейсбук.




____________________________________________________________________

на 4.03.2019 створити табличку за зразком (картинки можна не вставляти):


на 25.02.2019 створити табличку за зразком на стор. 164. ТАБЛИЦЯ 13.

на 18.02.2019 створити табличку зі свого щоденника на один день, або завдання .№2 стор.161 мал.191 з підручника.

На 11.02.2019  п. 17.3 прочитати.
створити засобами Word нумерований список домашніх мешканців,
за зразком:
1. Папа (якщо є) 

2. Мама (якщо є)
3. Я ( вказати прізвище та ім'я)

4. Дідусь/ Бабуся (якщо є)
5. Домашні тварини (кіт, собака, рибки та інші з їх кличками).

Скопіювати цей список нижче і копію перетворити на маркерований список.


!!! Нумерація повинна ставитись автоматично, а не з клавіатури !!!
відео по темі:







на 10.12.2018. опрацювати п. 3,1.  скачати і виконати завдання №6 стор. 93. готове завдання надіслати на електронну скриньку, або фейсбук, або принести на флешці.

на 5.11.2018 опрацювати п.6., п 7., Виконайте завдання в зошиті, або в текстовому документі та надішліть на ел. поштову скриньку. (Завдання переписувати не треба, - тільки номер завдання та відповіді)
відео по темі


на 8.10.2018 опрацювати ел. підручник п.5. виконайте  вправи тут і тут
питання, що будуть на тестуванні 1-ша частина

на 1.10.2018 опрацювати ел. підручник п.4., виконайте  вправи тут і тут

13.09.2018 відео для повторення: 1)    2)     3)


_______________________________________________________________
________________________________________________________________
2017-2018 н.р.

на 8.05.2018 р. виконайте завдання тут.

на 17.04.2018 р.
1. Пройти тестування (тут)
2. Прочитати пункт 4.6. ПІДРУЧНИК 2 (ТУТ), знати відповіді на запитання після пункту.
3. Виконати вправи на сайті (тут)


на 27.03.2018 опрацювати п.4.4, підготуватися до практичної роботи (після параграфу).

на 20.03.2018 прочитати п. 4.2 у новому підручнику. Знати відповіді на питання після параграфу. Виконати завдання № 3 на стор. 148 (практична робота № 4).

на 6.03.2018 прочитати п.4.1 у новому підручнику.

до 27.02.2018 (хто ще не зробив) п.3,4-3,5 за новим підручником,
виконати завдання за зразком (картинки можна будь-які)
та завантажити сюди, або на електронну скриньку:

martinenkoaleks@gmail.com

або у фейсбук:
-_----------------------
до 16.01.2018 пройти тест за посиланням .
_____________________________
на 12.12.2017  виконати завдання 3.2 та вправу 3.2 та надіслати на електронну скриньку, або фейсбук, або принести на флешці.

на 5.12.2017 - виконати завдання 3.1 та


Тестування сервісу

Тренувальне опитування (тестування сервісу)
Інструкція:
1. натисніть на питання
2. натисніть "написати новий допис"
3. в полі "ім'я" вкажіть своє прізвище
4. дайте відповідь на питання
5. натисність "написати допис"
6. все, бажаю успіхів.

Д.з. на 26.09 Повторити види комп'ютерів та складові комп'ютерів; пристрої введення-виведення (стор. 27-41 шкільного підручника).
Відео до теми


Д.з. на 19.09 Урок  №4.
__________________________________________________________
_____________________________________________________________

___Домашнє завдання 
для учнів 5-х класів на час канікул 
з 03.04. по 07.04.
Створити проект на вибір в кількості 1-2 учнів!!!
Теми проектів: 
1. Складові комп'ютера та їх призначення.
План
1. Монітор.
2. Системний блок.
3. Клавіатура.
4. Миша.
5. Звукові колонки.
6. Принтер.
7. Сканер.
2. Комп'ютери та їх різновиди.
План
1. Портативні (нетбук, ноутбук, смартфон, планшет, мікрокомп'ютери).
2. Персональні.
3. Клавітури та їх різновиди.
План
1. Звичайні дротові та бездротові.
2. Ергономічні.
3. Мультимедійні.
4. Проекційні.
4. Види маніпуляторів.
План
1. Комп'ютерна миша.
2. Трекбол.
3. Джойстик.
4. Геймпад.
5. Тачпад.

Завдання!!!
1. Зробити титульну сторінку згідно зразка.
2. Знайти в інтернеті зображення та короткий опис призначення пристроїв (5-10 речень), розмістити зображення та текст-опис в програмі Microsoft Word та надрукувати.
3. Зробити презентацію згідно плану в програмі Power Point.
4. Скласти схему згідно теми в програмі Paint або зробити колаж на форматі А4 із зображень. 
5. Результат роботи: принести надрукований матеріал дотримуючись таких параметрів: шрифт TimesNewRoman, розмір 14 пт, поля по 2 см, вирівнювання по ширині.





_________________________________________________________________________
7.02.2017

Створити скрипт, в якому виконавець змінюватиме напрямок руху при натисканні клавіші ПРОПУСК.

_________________________________________________

17.01.2017 р.

попрацювати в Scratch онлайн можна тут.

Скачати і встановити можна тут

_____________________________________________________

Виконати вправи у Word і переслати на поштову скриньку 



вправи 6 грудня 2016 р.
файл для роботи тут.   (Розділи 1 - 5 зробити як Заголовок2)


матеріали для допомоги тут, та тут


на 18,02,2020.


створити табличку зі свого щоденника на один день. (тільки табличку, - не звертаючи увагу на вид ліній та інші завдання)
(по типу такого:  

відео по темі:

10 комментариев:

  1. Пакет офісу можна скачати без проблем в Інтернеті

    ОтветитьУдалить
  2. Как поменять поля версия Word 11.8411.8405

    ОтветитьУдалить
  3. Добрый день. А куда мне отсылать д/з 5-А

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Готові роботи надіслати на martinenkoaleks@gmail.com
      якщо є питання то можна писати сюди.
      якщо треба то скайп: martinenkoaleks або Олександр Мартиненко

      Удалить
  4. або у фейсбук https://www.facebook.com/profile.php?id=100011612825270

    ОтветитьУдалить
  5. Добрий день. Допоможіть будь ласка у мене не відкривається відео про виконавця як і'мя створити я спробувала скачять , а воно марно . 5-А

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. я перезалив відео в іншому форматі, хоча і в тому повинно відкриватися на всіх ПК

      Удалить
  6. я перезалив відео в іншому форматі, хоча і в тому повинно відкриватися на всіх ПК

    ОтветитьУдалить