7 клас

2019-2020
готові завдання надісилати на електронну скриньку, або фейсбук, або принести на флешці

При виникненні питань, під час виконання завдань на карантині, їх можна писати у фейсбук,
 або на електронну скриньку.

Скачати  Python можна тут (або вибрати пункт Windows x86-64 executable installer і скачати) 2. Встановити на своєму ПК (при встановленні у вікні Install (Setup) поставити птичку біля напису Add Python 3.8 to PATH, а потім натиснути Install Now).
для переключення Python в нормальний режим роботи, необхідно після встановлення: 
1. запустити IDLE (Python 3.8 64-bit) або IDLE (Python 3.8 32-bit) 
2. Зайти в меню Options - Configure IDLE далі у вікні Settings у вкладці General вибрати пункт Open Edit Window потім внизу Apply - Ok .
3. Закрити програму.
4. При наступному завантаженні IDLE (Python 3.8 64-bit) або IDLE (Python 3.8 32-bit) у Вас зразу відкриється нормальний редактор для введення коду. Для запуску на виконання Run.


Щоб не встановлювати  Python на свій комп'ютер - можна працювати онлайн за посиланням. Але треба зареєструватись.

можна надсилати код програми у текстовому редакторі або готовий файл програми. 



20,05,2020. Розв'язування задач. Скласти програму для розв'язування наступної задачі.
Два потяги виїхали одночасно назустріч один одному. Визначити, через який час вони зіштовхнуться, якщо відома відстань між ними в момент початку руху та швидкість кожного потяга.
Вхідні дані: швідкість першого потяга, швидкість другого потяга, відстань між ними.
Відповідь: час, через який вони зустрінуться (бажано в годинах і хвилинах).
тестові дані для перевірки роботи програми:
a) відстань – 1000, швидкості – 120 та 130;
b) відстань – 600, швидкості – 80 та 120;

c) відстань – 1200, швидкості – 115 та 85.
Надіслати Python-файл програми.

на 8,05,2020 Розв'язування задач. Пригадуємо Умовний оператор та геометрію.
Створити програму, яка за довжинами відрізків a, b, c буде визначати - чи може існувати трикутник з даними довжинами сторін. Тобто, дано 3 числа (вводяться з клавіатури), визначити чи існує трикутник з такими довжинами сторін. Умова існування трикутника: якщо сума двох будь-яких сторін більше ніж третя, то трикутник існує. Таким чином повинно виконуватись одночасно три умови, тому що може бути три варіанти співвідношення сторін. Відповідь виводити як "Існує", "Не існує". На початку програма повинна попросити ввести числа.
Матеріали на допомогу:
1. Умовний оператор.
2. Умовний оператор.

на 29,04,2020. Тема. Створення ігрового проекту.
Переглянути відео і створити програму для вгадування користувачем числа від 0 до 20, яке у випадковому порядку загадує комп'ютер. Надсилати файл готової програми.
Відео: 

на 22,04,2020. Тема "Програмування випадкових процесів".
 Опрацювати матеріал на сторінці тут. Створити приклад програми, що відображає рух об'єкта з перерешкодами (те, що червоним і зеленим кольором звичайно ж не набираємо).
Середній рівень: надіслати код працюючої програми (не скрін).
Достатній рівень: надіслати код працюючої програми (не скрін). Змінити товщину ліній перешкод, їх колір, та розміри і колір шарика.
Високий рівень: те сами, що й для Достатнього рівня плюс додати дві перешкоди у довільному місці і зменшити швидкість руху шарика.

8,04,32020 на 15,04,2020 Тема та ж. Вдео по темі з попереднього завдання.
створити програму за  інструкцією, перевірити її роботу та надіслати файл програми.

Високий рівень: перетворити програму так, щоб виходила сніжинка з восьми променів, на кожному з яких по 8 гілочок.



на 27,03,2020 Переглянути відео та опрацювати матеріал в цьому документі. Виконати завдання, що в кінці інструкції та надіслати код програми.
Відео по темі:
№1
№2 розв'язування задач




на 20,03,2020 Опрацювати матеріал на сторінці Условия та виконати задачу з назвою «Минимум из трех чисел». Код програми надіслати в текстовому документі на ел. скриньку.
відео по темі:




на 26,02,2020 Щоб не встановлювати  Python на свій комп'ютер - можна працювати онлайн за посиланням. Але треба зареєструватись. 
Переглянути пункт Занятие1. Ввод и вывод данных.
зробити задачі "Сумма трёх чисел", і "Площадь прямоугольного треугольника".
при правильному рішенні задачі зробити скріншот екрану та надіслати  вчителю на ел. пошту.


підручник авт. Морзе можна скачати тут
опрацювати п. 15
1. Скачати  Python можна тут (або вибрати пункт Windows x86-64 executable installer і скачати) 2. Встановити на своєму ПК (при встановленні у вікні Install (Setup) поставити птичку біля напису Add Python 3.8 to PATH, а потім натиснути Install Now).


на 10,12.2019 повторити п.4,5, виконати завдання №5. Матеріали для завдання взяти з прогнозу погоди на місяць, або тут - завдання №5 (стор. 125).

на 19,11,2019 опрацювати п.4,4. , виконати завдання №6 та № 10

на 12,11,2019 опрацювати п.4,4. створити електронну таблицю для підрахунку вартості товарів і загальної суми, якщо відома ціна і кількість. (розрахунки робити виключно за допомогою формул)

на 5,11,2019 опрацювати п. 4,3., виконати Практичну роботу №6, (стор.109-110) та надіслати результатна ел скриньку.
прочитати п. 4,4.

на 15,10,2019 опрацювати п.4,1 - 4,2. , виконати завдання № 7 або № 8 на стор.100.

Спільна презентація На 1,10,2019 перейти за посиланням та виконати урок.
 доробити форму (анкету) та надіслати посилання на електронну скриньку.

10.09.2019 Д/з. заповнити таблицю 


Д/з. опрацювати матеріал підручника п.1.1, п.1.2. Підготувати повідомлення про сучасні загрози Інтернету та способи їх уникнення.
















________________________________________
________________________________________





















СКРЕТЧ.
 на 7.05.2019 створити проект за інструкцією що знаходиться тут.

на 16.04.2019 п. 3.1 опрацювати. Виконати завдання №5 або № 6




під час карантину у  Word або  у PowerPoint створити структурні схеми (завдання № 2, та №4 на стор.48-49), використовуючи об'єкти SmartArt.

на 11.12.2018 п. 4,6 опрацювати; виконати завдання № 4 на стор. 137. 

на 27.11.2018 п. 4,5 опрацювати; виконати завдання №5 (матеріали тут)
підготовка до практичної роботи

на 20.11.2018 п. 4,3, 4,4 опрацювати, виконати завдання 4 (г) або 6 стор. 118

на 6.11.2018 п.4,2 повторити, виконати завдання 3 та 6 або 3 та 8 стор. 100.

на 29.10.2018 п. 4.1, п. 4.2., виконати завдання №7 стор.100, та надіслати на ел. поштову скриньку.
відео по темі





на 25.09.2018  п. 1,3 опрацювати. Виконати завдання за посиланням 

на 18.09.2018 
















_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
2017-2018

на 16.04.2018 п. 5.1, 5.2. Виконати завдання № 3 стор.227.

на 26.03.2018 п. 4,6 виконати завдання №3 таПідготуватися до практичної роботи №8

на 19,03,2018 прочитати п. 4,6

Табличний процесор.
на 12.03.2018 п. 4,5, виконати завдання

на 5.03.2018 п. 4.4, виконати завдання  4 (г, е)

до 12.02.2018
завдання № 4 (е, г)
завдання № 3 (стор. 125)



-_-
до 11 грудня
Виконайте завдання для підготовки до підсумкового уроку з теми.
-_-
на 09.10.2017  виконати завдання №2 стор. 46 і надіслати на електронну пошту.
-_- на 18.09.2017 
п.п. 1.1-1.2, виконати завдання 1, 3 стор. 22





________________________________________________________
_______________________________________________________

Зразок титульної сторінки для проектів
Структура друкованої роботи та презентації

______________________________________________________________
Домашнє завдання 
для учнів 7-х класів на час канікул 
з 03.04. по 07.04 


Пункт 5.1(прочитати), сторінка 209-210 (знати відповіді на запитання), сторінка 227, №3 підготувати презентацію.



______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
17.01.2017
Вправа 4.3
Вправа 4.2



_______________________________________________________________________________
Д\з 6.12.2016 на 13.12.2016
1. Підручник стор. 72-80. Завдання №6 стор. 77 зробити в Scratch. Зберегти файл скрипту під своїм прізвищем і надіслати на електронну скриньку.

2. Практична робота №5 стор. 78 зробити в Scratch. Зберегти файл скрипту під своїм прізвищем і надіслати на електронну скриньку.




martinenkoaleks@gmail.com


3 комментария: