2020-2021
martinenkoaleks@gmail.com
9-Б на16,09,2020. Опрацювати п. 2,5 у цьому підручнику.
знати відповіді на питання після параграфу.
9-А на 15,09,2020. Опрацювати матеріал презентації, або п. 2,4 у цьому підручнику..
Знати класифікацію програмного забезпечення; види ліцензій.
Знати призначення кожного виду програмного забезпечення.
________________________________________________________________________________________
21,05,2020. повторити п. 10,1. Виконати будь-яке завдання з 8 по 15 на стор.275
на 8,05,2020 опрацювати п. 10,1. Виконати будь-яке завдання з 1 по 7 на стор.274-275
на 30.04.2020 остання робота цієї теми. Завдання №8, стор.180.
на 23,04,2020 повторити п. 6,3.
виконати завдання №3 - достатній рівень, або №7 високий рівень на стор.180.
Надіслати архів з папкою проекту.
на 17,04,2020 опрацювати п. 6,3.,
виконати завдання на сторінках 177-178 достатній рівень, або №2 на стор.180 високий рівень.
Надіслати архів з папкою проекту.
на 14,04,2020 повторюємо п.6,2., Виконати практичну роботу №7.Всі приклади скриптів є в пунктах підручника. Надіслати архів з файлами програми, або тексти процедур в текстовому файлі.
7,04,2020 на 10,04,2020 повторюємо п.6,2., Виконати практичну роботу №6 на стор.173. Всі приклади скриптів є в пунктах підручника. Надіслати архів з файлами програми, або тексти процедур в текстовому файлі.
на 25,03,2020 повторюємо п.6,2., скласти алгоритм для завдання №2 на стор.172.
За основу можна використовувати алгоритм на стор.169. Надіслати скріншот програми.
на 20,03,2020 опрацювати п. 6,2., скласти алгоритм аналогічний задачі №4 на стор.167, але для знаходження найменшого елемента табличної величини з 12 елементів. Надіслати скріншот програми.
до 25.02.2020. виконати одну з робіт з цієї сторінки за інструкцією (окрім №1 та №2) та надіслати готову роботу вчителю.
на 5,12,2019 опрацювати п.9,1, доопрацювати опитувальник/тест та надіслати вчителю на адресу , що вгорі.
на 12,11,2019 опрацювати п.4,1,, та п.4,2., створити презентацію з класифікацією шкідливих програм або засоби боротьби зі шкідливими програмами.
на 5,11,2019 опрацювати п.3,6, виконати завдання №2 стор.107, матеріали тут Пункти 3.5 - 3.6.
на 1,10,2019 опрацювати п 3,1, виконати завдання №5*.
21,05,2020. повторити п. 10,1. Виконати будь-яке завдання з 8 по 15 на стор.275
на 8,05,2020 опрацювати п. 10,1. Виконати будь-яке завдання з 1 по 7 на стор.274-275
на 30.04.2020 остання робота цієї теми. Завдання №8, стор.180.
на 23,04,2020 повторити п. 6,3.
виконати завдання №3 - достатній рівень, або №7 високий рівень на стор.180.
Надіслати архів з папкою проекту.
на 17,04,2020 опрацювати п. 6,3.,
виконати завдання на сторінках 177-178 достатній рівень, або №2 на стор.180 високий рівень.
Надіслати архів з папкою проекту.
на 14,04,2020 повторюємо п.6,2., Виконати практичну роботу №7.Всі приклади скриптів є в пунктах підручника. Надіслати архів з файлами програми, або тексти процедур в текстовому файлі.
7,04,2020 на 10,04,2020 повторюємо п.6,2., Виконати практичну роботу №6 на стор.173. Всі приклади скриптів є в пунктах підручника. Надіслати архів з файлами програми, або тексти процедур в текстовому файлі.
на 25,03,2020 повторюємо п.6,2., скласти алгоритм для завдання №2 на стор.172.
За основу можна використовувати алгоритм на стор.169. Надіслати скріншот програми.
на 20,03,2020 опрацювати п. 6,2., скласти алгоритм аналогічний задачі №4 на стор.167, але для знаходження найменшого елемента табличної величини з 12 елементів. Надіслати скріншот програми.
до 25.02.2020. виконати одну з робіт з цієї сторінки за інструкцією (окрім №1 та №2) та надіслати готову роботу вчителю.
на 5,12,2019 опрацювати п.9,1, доопрацювати опитувальник/тест та надіслати вчителю на адресу , що вгорі.
на 12,11,2019 опрацювати п.4,1,, та п.4,2., створити презентацію з класифікацією шкідливих програм або засоби боротьби зі шкідливими програмами.
на 5,11,2019 опрацювати п.3,6, виконати завдання №2 стор.107, матеріали тут Пункти 3.5 - 3.6.
на 1,10,2019 опрацювати п 3,1, виконати завдання №5*.
Опрацювати Підручник п.2,1, виконати завдання №7 стор.33.
___________________________________________________________________
+_______________________________________________________________
на 15,04,2019 п. 6,3 опрацювати. виконати завдання № 2 або № 7 стор.170.
скачати векторний графічний редактор Inkscape
під час карантину створити у редакторі публікацій завдання № 3 стор.194. та надіслати на ел скриньку вчителю.
матеріали для роботи з HTML
п. 9.1 опрацювати, розробити опитувальник та надіслати посилання для його проходження на електронну пошту або у віртуальний клас завдання:"Форми"
Практична 3
на 29.10.2018 п.3.3 повторити; виконати завдання №2 стор. 81., матеріали для завдань тут.
на 29.10.2018 п.3.3 повторити; виконати завдання №2 стор. 81., матеріали для завдань тут.
до 4.10.2018 виконати завдання за посиланням.
на 24.09.2018 п.2.3, 2.4. виконати завдання №8 стор.61
на 10.09. п. 1.1, 1.2. Виконати завдання 4 або 6 стор.23.
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
2017-2018
на 16.04.2018 виконати завдання 1,2,3,5 (стор. 274).
на 22.03.2018 виконати завдання практичної роботи №6.
на 19.03.2018 п. 6,2, виконати завдання № 7
на 12.03.2018 п. 6,1, виконати завдання № 2, № 7.
на 1,03,2018 доробити і здати 3D логотип
для вищого рівня створити логотип (або кнопку) щось по типу цього
використовуючи фігури та фільтри.
--__--
на 14.12.2017 р. опрацювати матеріал (п. 21 ) и знати відповіді на питання.
________________________________________________________________
виконати завдання 2, 3, 4 стор. 81. матеріали для завдань тут.
завдання надіслати на електронну поштову скриньку.
опрацювати стор. 82-88. виконайте завдання на стор. 87-88, матеріали тут.
на 25.09 повторити Розділ 1 та Розділ 2.
на 18.09 п. 2.1 завд. № 4, 7.
Комментариев нет:
Отправить комментарий