8 клас

2019 - 2020 н.р.

martinenkoaleks@gmail.com

1. Скачати  Python можна тут (або вибрати пункт Windows x86-64 executable installer і скачати) 2. Встановити на своєму ПК (при встановленні у вікні Install (Setup) поставити птичку біля напису Add Python 3.8 to PATH, а потім натиснути Install Now).

для переключення Python в нормальний режим роботи, необхідно після встановлення: 
1. запустити IDLE (Python 3.8 64-bit) або IDLE (Python 3.8 32-bit) 
2. Зайти в меню Options - Configure IDLE далі у вікні Settings у вкладці General вибрати пункт Open Edit Window потім внизу Apply - Ok .
3. Закрити програму.
4. При наступному завантаженні IDLE (Python 3.8 64-bit) або IDLE (Python 3.8 32-bit) у Вас зразу відкриється нормальний редактор для введення коду. Для запуску на виконання Run.


можна надсилати код програми у текстовому редакторі або готовий файл програми. 




20,05,2020. Опрацювати п.4,1 та 4,2. Виконати завдання на стор. 140-143. 
Матеріали для роботи: Глушков. Готовий файл фільму завантажити собі на гугл диск, а вчителю надіслати посилання на нього.
на початку фільма вказати прізвище та ім'я учня.


Прога для монтажу для Windows 10

 або Кіностудія для Windows 7/ 8/ 8.1
або можна виконувати в будь-якому відеоредакторі на Ваш вибір.


на 8.05.2020 виконати завдання № 2 або №3.

Високий рівень. Додати  у вікно кнопку, при натисканні на яку вивід результату відбудеться у вікно повідомлення. 

на 6,05,2020 матеріали тут.
1,05,2020 святковий

29.04.2020 о 9:00 зв'язок по скайпу за посиланням

на 29.04.2020. Вдосконалюємо свої навички роботи в Python.
Завдання: Створити проект, у якому можна обчислити кількість двоцифрових чисел серед чисел, перше з яких А, а кожне наступне більше від попереднього на задане додатне число В.

Числа А та В будуть вводитись користувачем з клавіатури в текстові поля.
Спілкування користувача з програмою повинно бути зрозумілим, після натискання на кнопку -результат виводити в напис.
Теоретичний матеріал по роботі з текстовими полями.

на 24,04,2020. Опрацювати матеріал тут та виконати завдання Піца, що знаходиться в документі.


на 17,04,2020. Опрацювати матеріал тут та виконати завдання ВІКНО1, що знаходиться на другій сторінці документа.
відео на допомогу:
і ще:


8,04,2020 на 10,04,2020. Переглянути відео та виконати на вибір:
    Середній рівень: будь-яку задачу із продемонстрованих у відео.
    Достатній рівень: останнє завдання (Теорема Сіракуз).
    Високий рівень: останнє завдання (Теорема Сіракуз) плюс додатково змініть код програми так, щоб, якщо користувач ввів число більше ніж 99 то зіявилось повідомлення про те, що це число завелике і треба ввести менше число. (там просто після першого рядка введення треба поставити ще один цикл While, який буде перевіряти число,яке ввів користувач, і видавати повідомлення, якщо число не відповідає умові, а також буде запрошувати ввести число заново - ітого всього три рядки треба додати - відео орієнтовного результату тут)
якщо є питання то можна писати сюди у Facebook.

якщо треба то скайп: martinenkoaleks     або     Олександр Мартиненко 
відео по темі:




Відео по темі:




на 25,03,2020 створити програму за  інструкцією, перевірити її роботу та надіслати файл програми.
Високий рівень - перетворити програму так, щоб виходила сніжинка з восьми променів, на кожному з яких по 8 гілочок.

на 20,03,2020 переглянути і пропрацювати презентацію та виконати задачу №4 на 9-му слайді.
Роботу коду програми можна перевірити на сайті (там є візуалізатор для введення коду, але треба реєстрація) не встановлюючи Python на своєму компі.
 Текст програми надіслати у текстовому документі на ел.пошту.

на 26,02,2020. розв'язати задачу та надіслати скрін з кодом вчителю:
Задача 1. В кошику лежать A яблук. Їх потрібно поділити між N учнями, кожен з яких отримує однакову кількість цілих яблук. Надрукувати кількість яблук, які отримує кожен учень, а також кількість яблук, які залишились у кошику.
Отже, маючи два числа, потрібно визначити цілу частину від ділення A на N, а також остачу від цього ділення (яблука, які залишаться у кошику).
Крім того, варто передбачити ситуацію, коли яблук недостатньо для того, щоб вистачило всім учням.
Підказка → Алгоритм розв'язування:
ввести кількість яблук
ввести кількість учнів
якщо учнів більше, ніж яблук, то
   написати, що яблук не вистачає
інакше
   визначити кількість яблук на кожного учня
   визначити остачу яблук в кошику
   надрукувати кількість яблук для учня та остачу в кошику



до 19.02.2020. розв'язати задачу та надіслати Скріншот з розв'язком на пошту або у фейсбук..
Задача: Дано тризначне число (наприклад123), програма повинна видати обернене число (тобто 321).
Саме одне тризначне число, а не три змінні підряд.
Наприклад: вводимо число 145, повинні отримати число 541;
вводимо число 789, повинні отримати число 987.
Підказка: треба виділити кожен розряд числа в окрему змінну, а потім скласти сотні, десятки та одиниці.


до 12.02.2020. зареєструватись на сайті https://pythontutor.ru.
опрацювати пункт Вычисления
виконати завдання  Последняя цифра числа та Дробная часть, або дві інших задачі. Скріншоти з правильними розв'язками надіслати на ел.пошту вчителю.


на 17,01,2020 відео по темі




підручник авт. Морзе можна скачати тут
опрацювати п. 15
1. Скачати  Python можна тут (або вибрати пункт Windows x86-64 executable installer і скачати) 2. Встановити на своєму ПК (при встановленні у вікні Install (Setup) поставити птичку біля напису Add Python 3.8 to PATH, а потім натиснути Install Now).

Потім скачати і встановити Anaconda3 тут. (при встановленні вибрати пункт for all user) і довго чекати поки встановиться.


на 10,01,2020 опрацювати п. 15 підручник  авт. Морзе
заповнити табличку та надіслати вчителю.

на 11,12,2019 доопрацювати сайт на GOOGLE SITE та надіслати посилання на сайт вчителю.
матеріали для допомоги  ТУТ. у п. 9,1-9,3
на 4,12,2019 доопрацювати опитувальник/тест.

на 29,11,2019 опрацювати  стор. 247-253 ТУТ.,
створити опитувальник в гугл-формі  на цікаву для Вас тему і надіслати адресу форми на поштову скриньку вчителю.
відео по темі


на 13,11,2019 опрацювати п.3,6, виконати завдання №6 стор.129.

на 6,11.2019 опрацювати п. 3,4.-3,5, виконати завдання № 3 стор. 117. матеріали тут.

на 11,10,2019 опрацювати п. 3,3, створити таблицю 3.7 на сторінці 92.

на 9,10,2019 опрацювати п. 3,1, створити таблицю 3.4 на сторінці 81.
відео по темі:



на 1,10,2019, опрацювати п. 3,1. створити три списки "Пори року"за зразком на стор.74.

на 24,09,2019 опрацювати п. 2,2, 2,3. виконати завдання № 2 стор. 30 та завд №4 стор. 37.

опрацювати підручник п.1,1-1,3, виконати завдання №4 №6  стор. 21.
відео по темі 











































_______________________________________________________________
_________________________________________________________________
на 15.04.2019 прочитати п. 7.1. виконати завдання №4 стор. 236.
відео по темі:


під час карантину опрацювати п.6,3., виконати завдання № 2 (г,д,є) стор.199, а також № 5 або № 6 на вибір на стор. 200. , роботи бажано виконувати у редакторі WORD для зручного надсилання результатів.

на 30.11.2018 прочитати п. 5,1.

Прога для монтажу для Windows 10
 або Кіностудія для Windows 7/ 8/ 8.1

на 26,11,2018 Завдання для кліпу, який розмістити в Інтернет (стор. 152)
матеріали тут

на 23.11.2019 виконати завдання  на стор. 145.
або №1  - матеріали тут
або № 2  - матеріали тут
або № 3 - матеріали тут
завдання можна виконувати в будь-якому відео редакторі.

на 5.11.2018 виконати завдання на стор. 107. Матеріали тут. та надіслати на ел. пошту або на флешку.

на 29.10.2018 п.3.2, створити та заповнити таблицю за зразком на стор. 81. (зображення можна вставляти на свій смак), і надіслати на ел. поштову скриньку.


на 01.10.2018 заповнити та надіслати на електронну скриньку таблицю. код курса: 4az4ev



24.09.2018 п. 2.2. Виконати завдання 4 та 6 після параграфу
відео по темі


10.09.2018. п.1.3. виконати завдання 4 або 6 стор.21.
для 8 Б  10.09.2018. підручник - п. 1.1, 1.2; виконати завдання: 1) №4 або № 6 стор. 9; 2) № 5 стор.15 або № 8 стор.9; 3) № 6 або № 7 стор. 16.
відео до теми тут і тут
















__________________________________________________________
__________________________________________________________
2017-2018
вимоги для проектів та приклади тут



на 17.04.2018  п.7.2, виконати завдання №6 на стор.241.

на 22.03.2018 п. 7.1, підготуватися до практичної роботи №14.

на 13,03,2018  -п. 6,7 виконати завдання № 7.     - п. 6,6 виконати завдання №7.

на 1,03,2018 п. 6.6, виконати завдання №4.

до 27.02.2018 р. п. 6,5, виконати завдання №7 або № 8 (на вибір).

Під час карантину виконати завдання №13 та № 14 на стор. 206 та надіслати проекти на електронну пошту 

Посилання на сторінку для скачування Lazarus.
Вибираємо 



Розділ 4



Розділ 3


на 12.10.2017  
п. 3,1, завдання № 2, 3, 4, 5, 8 на стор. 80. і надіслати на ел.пошту
матеріали для виконання завдань тут.

на 26.09. п. 2.3, п. 2.4 , завдання на стор. 50.

на 19.09. п. 2.1 , завд 1, 2*, 5* на стор. 30-31

______________________________________________________
_______________________________________________________
Домашнє завдання 
для учнів 8-х класів  
з 03. 04 по 07. 04 

Пункт 7.2., сторінка 241, №5, №6
Зразок 7.2.5 (тут), зразок 7.2.6 (тут)



________________________________________________________________________
Д/з на 14.12
Підручник стор. 174-178. Завдання 2, 4, 7.
Розібрати стор. 181-187. Завдання № 2, 4

Зберегти проекти в окремі папки, заархівувати і надіслати на ел пошту

martinenkoaleks@gmail.com


                                                                                                                                                


15 комментариев:

  1. видео нифига не грузится жду уже 30 минут можно ссылку просто на ютюб а не загруженое в гугл диск

    ОтветитьУдалить
  2. видео нифига не грузится жду уже 30 минут можно ссылку просто на ютюб а не загруженое в гугл диск

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  4. у вас ошибка в видео, можете ниже листнуть под надпись "ipnut vedit chislo" я хочу посмотреть чтобы сдлеать

    ОтветитьУдалить
  5. у меня не качается ибо питон для амуде а у меня gtx 2000 super или на другом компе с gtx 1080 потянет?

    ОтветитьУдалить
  6. відео можна скачати, потім відкривається 100%.
    видео сделано с работающего кода.
    что писать ниже - это уже дело каждого ученика, там ничего сложного, только нужно подумать

    ОтветитьУдалить
  7. Вообще не понимаю как сделать задание с 22.04, можно понятней обьяснить
    куда что вставлять, я не понимаю if taste.get()==1:
    price= price+15
    if size.get()==1:
    price*=0.75 надо вставлять в def pizza_price():
    price=20 или куда?
    можно понятней обьяснить типо "вставляете туда и пишите дальше так же с другими" ибо ничего не понятно сложно очень сложно мне бы хотя бы сделать тчоб оно работоло

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ладно я сделал но как сделать на високий ривень дайте подсказку очень слонжо

      Удалить
    2. але коли я ставлю def pizza_price(): и все остальние слова
      (по вичеслению цены") наверх после label.pack
      у меня появляется ошибка что "taste" несуществует

      Удалить
    3. мне нужно посмотреть работу, чтобы подсказать дальше, пришли питоновский файл на почту

      Удалить
  8. Мой компьютер слишком тупой для этой программы . Если нужен рецепт пиццы я могу написать.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. есть онлайн редакторы для питона, если комп с интернетом; и для мобилы есть приложение - читай вверху

      Удалить